رویههای بازگرداندن کالا در نوین یو پی اس
در نوین یو پی اس، آسودگی خاطر و رضایت مشتریان همواره از اولویتهای ما بوده است. ما تلاش میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این حال، ممکن است مشتریان پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که در این موارد خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش ارائه میشود.کالاهای مشمول و غیرمشمول ضمانت بازگشت
کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلام هدیه که مبلغ آنها صفر ریال درج شدهاند، شامل این ضمانت نیستند.توجههای مهم
- در خرید اعتباری با کد تخفیف یا ووچر، پس از نهایی شدن سبد، امکان تغییر کالا یا تعداد وجود ندارد و در صورت درخواست تغییر، کد تخفیف باطل خواهد شد.
- خرید کارت هدیه مشمول هیچیک از شرایط بازگشت کالا نیست.
شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا
1. کالای دارای ایراد یا اشکال فنی
- اشکال فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به نوین یو پی اس اطلاع داده شود.
- کارتن و جعبه اصلی کالا باید تا پایان مهلت بازگشت نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- کالا باید در بستهبندی اصلی بازگردانده شود و برچسبگذاری یا پاره کردن بستهبندی باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت میشود.
2. مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا
- مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش نوین یو پی اس اطلاع داده شود.
- کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد، به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد.
3. آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی کالا
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش نوین یو پی اس اطلاع داده شود.
- کارتن و جعبه اصلی کالا باید نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- کالا باید در بستهبندی اصلی بازگردانده شود و برچسبگذاری یا پاره کردن بستهبندی باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت میشود.
4. انصراف از خرید
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
- تمامی هزینههای بازگشت محصول با خود مشتری میباشد.
- از آنجا که نوین یو پی اس یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است.
5. سفارش ارسال نشده
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات نوین یو پی اس اطلاع داده شود.
- در این مورد کالا به طور کامل تحویل گرفته نمیشود ولی امکان تعویض با کالای دیگری میباشد.
6. آسیبدیدگی در اثر حمل و نقل
- آسیبدیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش نوین یو پی اس اطلاع داده شود.
- کارتن و جعبه اصلی کالا باید نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- کالا باید در بستهبندی اصلی بازگردانده شود و برچسبگذاری یا پاره کردن بستهبندی باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت میشود.
نکات مهم در بازگشت کالا
- پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
- در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد نوین یو پی اس در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت نوین یو پی اس در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
تماس با ما
برای اطلاع از وضعیت مرجوعی یا پیگیری درخواست خود، میتوانید با واحد خدمات پس از فروش نوین یو پی اس تماس بگیرید:- تلفن: 09368808587
- ایمیل: info@novin-ups.ir
بازدیدها: 1